ՔԱՂԱՔԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆ ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ ՄՇԱԿՈՒՅԹ ՍՊՈՐՏ ՄԱՄՈՒԼԻ ՏԵՍՈՒԹՅՈՒՆ ՏՆՏԵՍՈՒԹՅՈՒՆ ՖՈՏՈ ՎԻԴԵՈ ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ՊԱՏՄՈՒԹՅԱՆ ԱՅՍ ՕՐԸ ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ ԱՄԵՆԱԸՆԹԵՐՑՎԱԾ ԻՐԱՎՈՒՆՔ


Ծանոթ ու միարժամանակ անհայտ … գարեջուր Boulevard

ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ

Միացյալ Նահանգները երբեք էլ հայտնի չեն եղել գարեջրով: Իհարկե, գարեջուր այնտեղ շատ են արտադրում, և կան աշխարհահռչակ ապրանքանիշեր, բայց դրանք չեն կարողանում մրցակցել եվրոպականների հետ: Ավելի էժան արտադրելու մոլուցքի հետևանքով ամերիկյան գարեջրագործական ձեռնարկություններն ամբողջությամբ «սպանել» են այդ արբեցնող խմիչքի համը: Այնուամենայնիվ, վերջին տասնամյակներում իրավիճակը փոքր մասնավոր գարեջրագործական ձեռնարկությունների շնորհիվ սկսել է փոխվել: Boulevard- ը նման գարեջրային գործարան է:

Ինչպես և մինի գարեջրի գործարանների մեծ մասը, Boulevard- ը ևս հիմնադրվել է 1980 -ականների վերջին: Հենց այդ տասնամյակի սկզբներին էին գարեջրի խոշոր արտադրողները սկսել կորցնել իրենց դիրքերը: Մարդիկ ցանկանում էին իսկական գարեջուր, և եվրոպական ապրանքանիշերի վաճառքը սկսել էր աճել, և միևնույն ժամանակ, չպաստերիզացված գարեջրի նկատմամբ հետաքրքրության աճի ֆոնին, սկսել էին հայտնվել փոքր ձեռնարկություններ, որոնք բավարարում էին իրենց հարազատ քաղաքների պահանջարկը: Boulevard Brewery ձեռնարկությունը հիմնադրվել է 1988 թվականին Ջոն Մաքդոնալդի կողմից,  և նման է եղել փոքր քաղաքի գարեջրի գործարանի: Այն տեղաբաշխված է եղել Կանզաս Սիթիի ծայրամասում գտնվող փոքրիկ արհեստանոցում: Արհեստանոցում Ջոնը տեղադրել է ինչ որ  տեղից հայտնաբերված հին բավարական կաթսաներ, գնել է բոհեմական գայլուկի խմբաքանակ, և 1989 թվականին թողարվել է գարեջրի առաջին խմբաքանակը: Առաջնեկը եղել է Pale Ale-ն, որի տակառները Ջոնն ինքն էր իր պիկապ մեքենայով տեղափոխում մոտակա հաստատություններ: Նոր գարեջրի գործարանի առաջին գարեջուրը բավականին լավ է ստացվել: Լինելով բավականին թունդ ամերիկյան չափանիշներով (5,4%), Pale Ale- ն ունեցել է շատ հարուստ և հավասարակշռված համ և արագ է գտել իր երկրպագուներին: Ի վերջո, այդ գարեջուրը դարձել է գարեջրի գործարանի խորհրդանիշներից մեկը:

Ջոնը իր առջև նպատակ է դրել իր մտահղացումը դարձնել Կանզաս Սիթիի թիվ առաջին գարեջրի գործարան, և լուրջ մրցակցության բացակայության և իր արտադրանքի որակի շնորհիվ նա արագ է հասել իր նպատակին: 90-ականների կեսերին ընկերությունը արդեն գարեջրի մի քանի տեսակ էր արտադրում, և դա հենց այնպես չէր: Boulevard ապրանքանիշը սկսել էր թողարկել ale, stout, porter և bock:

Գարեջուրների նման համարձակ ընտրությունը արագորեն է գրավել գարեջրի գիտակների ուշադրությունը այդ գարեջրի գործարանի վրա: Իհարկե, ամերիկյան գարեջրի վարկանիշի առաջին 3-4 տեղերը դեռ զբաղեցնում էին այնպիսի հսկաներ, ինչպիսիք են Anheuser-Busch- ը, բայց նրանցից հետո միայն մինի գարեջրագործներ էին, և այդտեղ Boulevard-ը քիչ մրցակիցներ ուներ:

1999-2003 թվականների ընթացքում ընկերությունը զգալիորեն ընդլայնվել է և որոշել դուրս գալ իր հայրենի նահանգից: 2005 թվականը նշանավոր տարի է եղել, երբ Ջոնը 20 մլն դոլար է ծախսել արտադրության ընդլայնման վրա: Նրա գարեջրի գործարանը արդեն կարող էր արտադրել տարեկան 72 միլիոն լիտր գարեջուր: Դա բավականին տպավորիչ ցուցանիշ էր փոքր մասնավոր գարեջրի գործարանի համար: Շատերը նույնիսկ Ջոնին զգուշացրել են, որ ռիսկային է նման գումար ներդնելը, այն օգուտ չի բերի: Սակայն գրագետ ստեղծված ապրանքի ցրման ցանցի շնորհիվ նույնիսկ այդպիսի ծավալները բավարար չեն եղել: Արտադրության առումով, Boulevard- ը ամուր է հաստատվել նահանգների քսան ամենամեծ գարեջրագործական ձեռնարկություններում: Շարունակելով արտասովոր տեսակների արտադրությունը (օրինակ ՝ թողարկվել է մուգ Էլ՝ 10,4% թնդությամբ), ընկերությունը աշխատել է սեփական pilsner գարեջրի ստեղծման վրա, որը ենթադրվում էր այն հասցնել նոր մակարդակի: Boulevard Pilsner- ը արտադրվել է 2009 թվականին և լիովին բավարարել է բոլոր սպասելիքները: Այսօր դա ընկերության գարեջրի ամենահայտնի տեսակն է: Ներկայումս Boulevard գարեջուրը վաճառվում է ԱՄՆ-ի 12 նահանգներում, իսկ արտադրության ծավալը հասել է տարեկան 76,4 մլն լիտրի:

Նյութը հրապարակման պատրաստեց Կամո Խաչիկյանը

www.1or.am 

Historical Dates ՊԱՏՄՈՒԹՅԱՆ ԱՅՍ ՕՐԸ
Most Popular