Ռուսաստանցիները սկսել են քիչ մեկնել Հայաստան
ՔԱՂԱՔԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆ
Անցյալ տարի Ռուսաստանի քաղաքացիներն առավել հաճախ այցելած երկրների տասնյակում Հայաստանը բացասական դինամիկա է դրսևորել։ Ընդհանուր առմամբ գրանցվել է 970 հազար ուղևորություն (գործնական, աշխատանքային, զբոսաշրջային, մասնավոր և այլն), ինչը 12,5 %-ով պակաս է 2023 թվականից, գրում է tourdom.ru–ն:
Փորձագետների կարծիքով Հայաստանի զբոսաշրջության ընդհանուր գրավչությունը վերջին շրջանում նվազել է։ «Հայաստանում կա ներգնա զբոսաշրջության ընդհանուր անկում։ Գաղտնիք չէ, որ դեպի մեր երկիր զբոսաշրջային փաթեթները նախորդ տարիների համեմատ զգալիորեն թանկացել են»,- Sputnik գործակալությանն ասել է Հայաստանի պրոֆեսիոնալ զբոսավարների ասոցիացիայի նախագահ Յաշա Սոլոմոնյանը։
Ինչ վերաբերում է ռուսներին, ապա մեր համաքաղաքացիները վերջին երեք տարիներին ավելի հաճախ գնացել են ոչ բուն Հայաստան, նրանք Երևանն օգտագործել են որպես տարանցիկ օդանավակայան այլ երկրներ, առաջին հերթին Եվրոպա մեկնելու համար։ Եվ այստեղ, ըստ ամենայնի, անկում է տեղի ունեցել ըստ արտացոլված վիճակագրական ցուցանիշների։ Առաջարկն ավելացել է, վերջին մեկ տարում ընդհանուր առմամբ ավելացել է թռիչքների թիվը և կապող թռիչքների թիվը, և Երևանի մրցակիցներն են ավելի ուժեղացել: Հայաստանի մայրաքաղաքի տարանցիկ առավելություններին առաջին հերթին հարվածել են նրա հարևանները՝ Վրաստանն ու Ադրբեջանը։ Ընդ որում, երկու երկրներում էլ 2024 թվականի վերջի դրությամբ Ռուսաստանից այցելությունների աճ է գրանցվել՝ համապատասխանաբար 21,5 և 26,8 տոկոս։ Անցյալ տարի Red Wings-ը և Azimuth-ը ռուսական քաղաքներից նոր չվերթներ են բացել դեպի Քութայիսի (որից կարելի է ցածր գնով ավիաընկերություններով Եվրոպա թռչել սակարկային գներով): Նաև, ինչպես նշում են փորձագետները, Բաքվի օդանավակայանն է հայտնի որպես տարանցիկ հանգույց, որտեղից ռուս զբոսաշրջիկները Azal-ի չվերթերով մեկնում էին եվրոպական հայտնի քաղաքներ:
Մեկ այլ գործոն, որը թեև աննշան, բայց ազդել է Հայաստանի բացասական վիճակագրության վրա, 2023 թվականի մայիսին Վրաստանի հետ ուղիղ կապի վերականգնումն էր։ Մինչ այդ շատ ռուսներ Հայաստանով էին մեկնում Թբիլիսի, Բաթում, Քութայիսի և այլ քաղաքներ և, համապատասխանաբար։
Այնուամենայնիվ, քանի դեռ գործում են օդային տրանսպորտի դեմ հակառուսական պատժամիջոցները, Երևանի դերը որպես տարանցիկ օդանավակայան ամեն դեպքում բարձր կլինի։ Երևանով, Քութայիսիով և Բաքվով գները նման են, բայց երեքից երկու դեպքերում Հայաստանի մայրաքաղաքով ճանապարհորդությունն ավելի էժան է։
Նյութը հրապարակման պատրաստեց Կամո Խաչիկյանը