ՔԱՂԱՔԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆ ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ ՄՇԱԿՈՒՅԹ ՍՊՈՐՏ ՄԱՄՈՒԼԻ ՏԵՍՈՒԹՅՈՒՆ ՏՆՏԵՍՈՒԹՅՈՒՆ ՖՈՏՈ ՎԻԴԵՈ ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ՊԱՏՄՈՒԹՅԱՆ ԱՅՍ ՕՐԸ ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ ԱՄԵՆԱԸՆԹԵՐՑՎԱԾ ԻՐԱՎՈՒՆՔ


Ծանոթ ու միառժամանակ անհայտ… գարեջուր մեքսիկական

ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ

Grupo Modelo անունը ոչինչ չի ասում հայրենական գարեջրի սիրահարին։ Սակայն Corona Extra անունը հայտնի է գրեթե բոլորին։ Բանն այն է, որ դա այդ ընկերության ամենահայտնի ապրանքանիշն է։ Նշենք, որ այդ մեքսիկական գարեջրի հիմնական շուկան երկար տարիներ եղել է միայն Միացյալ Նահանգները:


Grupo Modelo ընկերության պատմությունը սկսվել է 1925 թվականին Մեխիկոյում։ Քաղաքի համարյա հենց կենտրոնում բացվել է նրա առաջին գործարանը, և այնտեղ արտադրված գարեջրի առաջին ապրանքանիշը եղել է հենց Corona-ն։ Grupo Modelo-ն իր գոյության առաջին իսկ օրերից վարել է ագրեսիվ գովազդային քաղաքականություն։ Արդյունքում արտադրության սկզբից արդեն երկու տարի անց վաճառվել է մոտ 8 մլն շիշ գարեջուր։ 1930 թվականից ընկերությունը սկսել է արտադրել իր երկրորդ դասարան գարեջուրը, որն էլ ի վերջո դարձել է լեգենդար Negra Modelo-ն: Այնուամենայնիվ, իրական հաջողության ընկերությանը սկսել է հասնել 1933 թվականից հետո, երբ ԱՄՆ-ում չոր օրենքի արգելքը չեղյալ է հայտարարվել: Grupo Modelo-ի առաջ բացվել է գրեթե անսահմանափակ իրացման շուկա: Corona-ն սկսել են առաքել հարավային նահանգներ, որտեղ այն արագորեն վաճառվել է: Մի քանի գարեջրի գործարան գնելուց հետո Modelo-ն 30-ականների կեսերին դարձել է Մեքսիկայի գարեջրի ամենամեծ արտադրողը:
Երկրորդ համաշխարհային պատերազմի ժամանակ Modelo-ն, ի տարբերություն այլ ընկերությունների, չի ձգտել մուտք գործել եվրոպական շուկա։ Փոխարենը, ընկերությունը կենտրոնացել է ազգային շուկայում իր դիրքերի ամրապնդման վրա։ Արդյունքում, երբ եվրոպական գարեջրի գործարանները 50-ականների սկզբին վերականգնել են իրենց դիրքերը, մեքսիկական ընկերությունների մեծ մասը չի կարողացել վերադառնալ իր հայրենի շուկա, քանի որ Մեքսիկայի յուրաքանչյուր խանութում կարելի էր տեսնել Corona Extra և Grupo Modelo և այլ տեսակների գարեջրեր: Լայնածավալ և ագրեսիվ գովազդային արշավները միայն ամրապնդել են այդ արտադրողի դիրքերը։ 60-ականների կեսերին Մեքսիկայում գարեջրի շուկան ներկայացվում էր Modelo գարեջրով և «այլ գարեջուրներ»-ով: Ահա թե ինչպես էր ներկայանում իրավիճակը սպառողի աչքին։ Միևնույն ժամանակ, ընկերությունը անընդհատ գնում էր մրցակիցների գործարաններ Գվադալախարայում, Տորեոնեում և այլ քաղաքներում, ինչպես նաև կառուցում էր իր սեփական գործարանները։ Ի դեպ, հենց Modelo-ն է 80-ականների սկզբին կառուցել այն ժամանակվա աշխարհի ամենամեծ գարեջրի գործարանը, որի արտադրողունակությունը եղել է տարեկան 1 միլիարդ լիտր գարեջուր։


1979 թվականից Corona-ն սկսել է նվաճել ամերիկյան շուկան, ինչը գրավել է Anheuser-Busch կորպորացիայի ուշադրությունը, որն էլ ի վերջո ձեռք է բերել Modelo-ի 50% բաժնետոմսերը: 2012 թվականին Anheuser-Busch ընկերությունը գնել է բաժնետոմսերի մնացած 50%-ը լիովին վերահսկողություն սահմանելով աշխարհի յոթերորդ ամենամեծ գարեջրի գործարանի վրա։ Իսկ այդ ընկերության ամենահայտնի ապրանքանիշը չորրորդն է աշխարհում որպես ամենաշատ վաճառվող գարեջուր (Beck's, Stella Artois և Budweiser-ից հետո)։
 
Կ.Խաչիկյան

Historical Dates ՊԱՏՄՈՒԹՅԱՆ ԱՅՍ ՕՐԸ
Tech Innovator and Winemaker Adam Kablanian Joins the Board of Trustees of the “Music for Future” FoundationLusine Yeghiazaryan joins the Board of Trustees of the Music for the Future FoundationYoung Musician from the “Born in Artsakh” Program, Arsen Safaryan, Performed at the Anniversary Concert of the “Artis Futura” Foundation with the Moscow “Russian Philharmonia” Symphony OrchestraYoung Musicians of the “Born in Artsakh” Program Bring the Voice of Artsakh to MoscowThe Sound of Artsakh in the USAEducational Trip and First U.S. Concert of the Music for Future Foundation’s Young MusiciansEmpowering the Next Generation of Armenian Talents: “Music for Future” Foundation’s First Concert in the U.S.DIALOG Organization - Partner of the “Born in Artsakh” ProgramDIALOG Organization - Partner of the “Born in Artsakh” Program“Past”: A Publicly Funded Concert for the Privileged Few? With a Mission to Preserve Armenian Heritage: AraratBank Sponsors the "Artsakh" Orchestra Concert Ardshinbank Donates 120 Million AMD to the Hayastan All-Armenian FundAndron Participates in the Tomorrow Mobility World Congress 2024: Driving Innovation in E-MobilityKhachaturian International Youth Competition launched in China with performance by “Music for Future” Foundation’s Cellist Mari HakobyanNew promotion from AMIO BANK for international SWIFT transfers Shtigen Group is Ready to Support the Development of the Capital Market in Armenia 100% shares of Instigate Semiconductor CJSC is now owned by Microchip Technology inc.Exclusive evening on March 1
Most Popular